Realisatie: TiDi Graphics

Afspraken maken


Wanneer u de assistente vraagt om een afspraak te maken, stelt zij u een aantal vragen. Dit doet zij om er achter te komen wat de reden is dat u belt en wat u hulpvraag is, zo kan zij bepalen hoe ze u zo goed mogelijk kan helpen.

De assistenten hebben een medisch beroepsgeheim.

Onze assistenten hebben een aanvullende cursus gevolgd om triage toe te kunnen passen. Natuurlijk zullen de assistenten altijd handelen in samenspraak en overleg met de huisartsen.

Klik hier om meer te lezen over triage.


 

Consulten:

Kunnen worden aangevraagd tussen 08.00 - 12.00


 

Visites:

Kunnen worden aangevraagd tussen 08.00 - 11.00

Afspraken worden bij voorkeur telefonisch aangevraagd.

Ons e-mailadres kan niet gebruikt worden voor dringende zaken.


 

Ongevallendienst:

Heeft u geen huisarts in terneuzen maar wel een dringende hulpvraag tijdens werkuren, dan kunt u contact opnemen met het telefoonnummer van de ongevallendienst 616262, zij verwijzen u dan door naar de dienstdoende huisarts.

Buiten deze uren kunt u zich wenden tot de Huisartsenpost "de Honte", tel 0115-643000.


Waarom stelt de assistent vragen:

Wanneer het spreekuur erg vol staat vraagt de dokter ons om naar uw klachten te informeren. Zo kunnen wij onderscheid maken in de urgentie van uw klachten en bekijken wanneer u moet komen. Op deze manier kan de huisarts voor iedereen voldoende tijd nemen.


 

No Show:

Helaas komen mensen steeds vaker zonder afmelding niet opdagen.

Hiervoor kunnen wij in voorkomende gevallen 25.-euro in rekening brengen. Deze kosten kunt u niet verhalen op uw ziektekostenverzekering, deze dient u zelf te betalen.